Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Shavel | użytkownik

imię i nazwiskoSzaweł Płóciennik adresWarszawa zarejestrowany22.02.2006 @14:17:53 ostatnio na stronie04.06.2015 @20:58:49

Strona zawiera komiksy, ilustracje i grafiki stworzone w latach 2006-2010.

Po świeże tematy zapraszam na FB // = PŁÓCIENNIKART =


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.facebook.com/plociennikart
digarty232 komentarze507 posty na forum16 newsy2

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
!PanKoziol    21.05.2008 @13:32:25
ok, tylko na nowo to narysuje bo tak jak teraz jest to mi sie nie podoba.
!PanKoziol    21.05.2008 @13:29:20
jak tam? doszło wszystko?
!PanKoziol    21.05.2008 @05:02:49
rysunki powinny wisiec na skrzynce. W 3 wiadomosciach wyslałem bo poczta mi sie cieła. pozdro
~titos2k    20.05.2008 @21:56:53
gęby ziomalskie
_______
http://rysownik.com - PORTFOLIO // http://rysownik.com/blog/ - BLOG
~MaliciousAngel    20.05.2008 @20:54:40
Fenks
!PanKoziol    20.05.2008 @20:04:04
w jakiej rozdzielczości najlepiej zeby to bylo?
!PanKoziol    20.05.2008 @19:41:09
pasowalo by ci gdybym jutro rano albo dzisiaj w nocy ci to podeslal czy juz nie ma czasu?
~puzon999    19.05.2008 @18:30:57
tym razem wyslalem na sceptyka

daj znac
~puzon999    19.05.2008 @13:29:30
siem shavel,podeslalem cos na maila:}
sprawdz bo mialem problemy z poczta
jol
!PanKoziol    18.05.2008 @23:05:08
nie wyrobiłem sie niestety z materiałem, ostro zapieprzam z pisaniem licencjatu i czasu nie wystarczyło na plansze... ale jeszcze kiedys bedzie czas i jakis projekt na przyszlosc sie sklei. pozdro
~Tempzey    18.05.2008 @20:38:34
Przyznam Ci szczerze,ze nie do konca jestem zadowolony z tego co tam mi ostatnio sie stworzylo aby wrzucac to do gazetki, wiec bym przysiedzial i cos jeszcze wymalowal aby ogarnac to na material. Mam nadzieje,ze nie ma problema. Pozdrowka.
~puzon999    16.05.2008 @12:18:12
witka,mam podeslac kolejne pracki?
ile tego ma być ?
kiedy wyjdzie hk2?
peas
~miras88    07.05.2008 @18:45:50
Dlaczego zoo stoi? :/
_______
Sto milionów plemników i akurat ja musiałem wygrać...
~AnonimowyGrzybiarz    20.04.2008 @17:38:54
fajnie by było, jakby gadki "wyszły"

Czekam więc na 2 numer HK
_______
Ku sercu Opowieści...
http://mnichhistorii.blogspot.com - nowa notka!
Why so serious?!
~AnonimowyGrzybiarz    20.04.2008 @17:30:26
beda jeszcze jakies historie z alfonsem?

jest jakas szansa na wydanie zbiorczego albumu półki ZOO?
_______
Ku sercu Opowieści...
http://mnichhistorii.blogspot.com - nowa notka!
Why so serious?!
~AnonimowyGrzybiarz    20.04.2008 @16:12:05
dzieki za info

pozdro
_______
Ku sercu Opowieści...
http://mnichhistorii.blogspot.com - nowa notka!
Why so serious?!
~AnonimowyGrzybiarz    19.04.2008 @20:51:10
respekt za historie o alfonsie w Hardkorporacji :D
_______
Ku sercu Opowieści...
http://mnichhistorii.blogspot.com - nowa notka!
Why so serious?!
~pszemeg    14.04.2008 @17:52:58
witkacy
nie było mnie wa wsk a zerknął bym na twoją produkcję.
co i jak aby móc zobaczyć druk w rękach
pozdrawiam
~MaciejP    10.04.2008 @18:01:31
_______
Mój komiksowy blog: http://maciejpalka.blogspot.com/

~Tempzey    05.04.2008 @22:22:31
Siewka. Doszla, doszla. Dziekoweczka z przesylke. Obczailem sobie zawartosc i powiem,ze daje rade. Klimat undergroundowy jak sie patrzy. Kilka razy mialem dobra polewke. Jak cos uzbieram godnego na material to dam znac. Pozdrowka.
~puzon999    05.04.2008 @15:57:10
Siem
W końcu dzisiaj przejżałem,ponieważ nie było mnie w Ełku,na razie se przejrzałem i powiem ci,że czuć klimat undergroundowy,mi się wkreca. Jutro z katuje ją w całości
Dzięki za pakę.Pozdro

PS Podaj swoje konto,pokryje koszt przesyłki : ] ]
~Jaszcz11    30.03.2008 @23:30:20
Jo, plan na MFK. I choćbym miał się zachlastać do dam radę
_______
http://strip-tiz.blogspot.com/ - moje paski komiksowe
~Jaszcz11    26.03.2008 @14:16:24
Braaaachu! nareszcie Przekozacko to wyszło. Straszliwie mi się podoba. Będę polecał tu i tam. Piona!
_______
http://strip-tiz.blogspot.com/ - moje paski komiksowe
~MaciejP    24.03.2008 @18:47:35
Też tak myślę
czemu dam wyraz przy najbliższej recenzji
_______
Mój komiksowy blog: http://maciejpalka.blogspot.com/

~SZK    22.03.2008 @16:58:59
Ja sie pytam gdzie klip emazet/procente ?
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 ... 13 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt